Sovmorgon!

Ja, har sovmorgon idag och imorgon! men självklart vaknar man halv åtta. Samtidigt är det skönt med sovmorgon, att det handlar inte om att sova länge utan tills man vaknar. Vaknade halv sju och sedan halv åtta, halv åtta satte jag på the voice och nu en timme senare sitter jag här! Sov inte särskilt länge men är utvilad, skönt! Ska städa rummet idag, halvpacka lite? Jo det ska jag nog göra! Packa, har precis tvättat och orkar inte lägga in allt i garderoben, så packar nog idag. Runt ett ska jag till handen och shoppa med Sara, eller shoppa och shoppa, jag måste titta på fotbollsskor!! Sedan ska jag hem till Saras nya hem och sova over there! Ska se mamma mia ikväll :D! Jipppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Sååå jäkla bra alltså!!! Imorgon vaknar jag ju upp hos Sara men måste till stallet sen på kvällen. På lördag packar jag det sista och pluggar lite, har ingen koll på skolan!! Kanske måste plugga lite idag också..?! På söndag är den där fullspeckade dagen och om det går i krasch kommer jag börja gråta! jag vill inte missa matchen, det är så himla roligt att spela fotboll!! Först skämtade jag att jag skulle ta tio tåget men efter att ha kollat upp det får det dock bli åtta tåget, hittar vi någon som kan köra oss så blir det nog av!! Gud vad roligt! Att slippa åka den där bussen också, vad skönt! Aware ska med och då blir det trångt som fan och jobbigt som fan! Jobbigt om inte mina tår läker! Jag har sett vart problemet sitter, det är sprickor vid nagelbandet och inåt sidan, så det måste växa ut eller ramla av AJ! Men nu har jag lagt ett "litet" förband så att jag kan gå idag, kanske kan köra något liknande på söndag. Det är ju bara två naglar och jag har ganska hög smärtgräns. Jag och Anna brukar sitta och dra varandra i smalarmshåret och i nacken och Anna kråmar sig efter några sekunder medan jag kan sitta hur länge som helst. Det känns ju inte! Och Tess frågade hur jag kunde spela vidare med mina tår i måndags, jag visste ju inte vad som hänt, det gjorde bara lite ont! Men jag vet att det är bra på söndag!! Jag vet att det kommer att gå, jag känner det på mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0