Söndag

Gick upp nio imorse och tvättade till två och under tiden rensade jag min garderob! Det ser väl inte klockrent ut i mitt rum men garderoben är fin! På kvällen åkte jag och mamma över till Kattfot, jag och Tessi gjorde fruktsallad och sedan blev Dennis sugen på kladdkaka, så vi gjorde en kladdkaka. Mumsigt! Och Madde ska fortsätta på fotbollen, wohoo men samtidigt ooops! Det betyder att jag måste köpa grusskor fort som bara den. Är helt förälskad i mina grässkor, de var jag i dem förra också men de nya är superduper, att de är värda 1199 gör dem lite finare också. Sen att jag betalade 299 för dem behövs inte nämnas! Ska åka till stan snart och då får jag titta på fotbollsskor!

Kommentarer
Postat av: thess

HAHA jen. det var på rea det betyder att de inte längre är värda 1.199kr, PUCKO

2008-10-23 @ 16:40:39
URL: http://jelenas.blogg.se/
Postat av: thess

jag gillar dig i alla fall <3

2008-10-23 @ 16:40:56
URL: http://jelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0