Shopping!!

Har shoppat idag och ska inte berätta allt om dagen! Så vi glömmer det och börjar om från början, idag har jag och Sara shoppat i Nacka forum. Det var tydligen invigning idag, så det var massa rea och erbjudande och de delade ut lite gratisgrejor. Lite show och grejs också! Det har blivit väldigt fint, ett shoppingställe man kan börja räkna med! Har alltid tyckt att Nacka forum varit så meningslöst litet för att vara så "stort", eller hur man nu ska förklara det! Men de har allt utom McDonalds nu. Träffade en person på Eurosko som jag inte träffat på extreamt länge! Pratade en stund innan vi gick vidare och jag märker hur mycket jag saknat henne och alla andra i samma krets. Låt mig få vinna och bli miljonär! Har lite kort från dagen men har inte installerat de som behövs för att få in bilderna från nya mobilen in i datan!

Måste berätta något roligt! Jag och Sara gick in på tre för att jag ville kolla lite för mitt nya mobilinköp i december men vi gick därifrån med varsin mobil.?!?!?! Speciallerbjudande idag, så det känns väl bra ändå! men så skulle vi gå ut och leka med mobilerna medan Sara rökte, så tappar Sara ner något under "bänken" som man inte kan få ut saker och ting så lät ur om man tappar ner det, visar bild när mobilen och datan vill sammarbete. Där tappar Sara sitt BATTERI, till den nya telefonen! Och jag är ju så jävla smart att jag säger att vi behöver två pinnar! Jag är ute efter två pinnar utanför Nacka forum?! Bara höghus och forum, inte ett träd så långt ögat kan nå! Så Sara tar "fodrallet" till mina strumpor och ber mig skjuta ut batteriet, men det är för kort och vi får inte upp fodrellet igen då det väcklats ut ner i bänken och inte kommer upp igen. Så vi river sönder min skokartong och puttar ut batteriet, det gick bra tillslut och vi fick något att garva åt. Gick in på arkens zoo sedan och köpte kattgräs medmera! Och jag hittade ett jätte gulligt halsband till min Glimma men jag har beslutat mig för att stanna vid ett koppel tills jag har bestämt mig för en hund men jag vet vart det finns!!

Inköpslista!!
Fotbollsskor, grus
Fotbollsstrumpor
Fotbollsshorts
Fotbollstejp
Vattenflaska
Vantar
Mössa
Hårfön
Mobil

Det var väl det jag köpte? Bilder kommer förmodligen i helgen. Bloggar imorgon i skolan annars hörs vi på lördag, puss och kram, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0