Ser på Mamma Mia!

Världens bästa film, wohoo! Den filmen är så helt sjukt underbar, jag älskar den så mycket. Och man kan bara inte tröttna ut den, de filmer som jag tycker är världens bästa kan jag se varje dag utan att tröttna. Jag somnar visligen till alla filmerna men det är ju för att jag ser på film varje gång jag ska somna och meningen är ju inte att jag ska se klart dem, för då är det ingen mening med att se dem. Tittade på Mean girls igår, hahaha så jävla bra!!

Karen "If you are from Afrika, why are you white?"
Gretchen "Oh my God Karen, you can´t just ask people why they are white"


Hahaha, så jävla bra! Ska nog gå och sova nu alltså, jag tror att jag börjar bli en aning sjuk! Ska ta ett stort glas apelsinjuice och sedan sova. Är sketa törstig!! Om en vecka får jag äntligen spela fotboll, wihooo! Tack Tessi för att du "övertalade" mig!! Jag har blivit en aning fattig men det är värt varenda enkrona! Och bättre lag kunde man inte hamna i, seriöst! Tycker det här laget är helt galet skönt. Nu vill jag ut och röra på mig, fick spring i bena! Ännu en gång vill jag ha en hund som jag kan gå ut med. Det är något man bara inte gör sådär, mor min skulle tro att jag var knäpp om jag sa att jag skulle gå ut och gå nu! Och Norrland har fått snö, jag vill också ha snö! Hoppas det snöar i natt och att allt är helt täckt med snö när jag vaknar, fast då kan jag inte utnyttja mina grusskor på onsdag, då blir det väl kängor, som jag inte har! Jag har verkligen inga skor som är anpassade för snön! Orkar inte köpa några heller! Det kan faktiskt få vänta med att börja snöa. Kan åka upp till Norrland en vecka och njuta av snön men mina och Saras fyra timmars promenader varje dag lär ju bli lite kallare och lite blötare men vi har köpt mössor nyss så det kommer inte bli några problem!! Vi går sex timmar istället! Nu somnar jag snart, god natt, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0