Nya fotbollsskor


Var och köpte lite nya fotbollsgrejor igår. Efter som de fotbollsskorna jag nyss köpte var för små och har gjort så att mina naglar har blivit helt blå och gått av på tre ställen. Jätte skönt! Så igår köpte jag nya fotbollsskor (de på bilden) de har kostar 1199 och sedan blivit rea till 499 men igår när jag var och köpte dem kostade dem 299! Får hoppas att de passar bättre, för de föra passade ju hemma men inte på plan! Men de här skorna är större och jag känner att jag har en bit kvar till skon tar slut, så får hoppas det blir bra!! Köpte benskydd igår också, det var fan skit svårt att köpa ju! Men Tessi sa att det var modernt med små benskydd så jag köpte små benskydd. Sen för att mina tår ska palla spela på söndag så köpte jag värsta förbandet, ser skit roligt ut! Men det ska nog funka, wohoo!! Igår var jag och Sara så jädra kreativa, så vi åt donken till lunch och subway till middag! Det tackar vi skolan för! Men nu ska jag nog gå och äta frukost.


PS. ska göra om bloggen men orkar inte nu! Puss, det får se ut så här så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0