lalalaaaaaaa!

Vet inte riktigt vad jag ska ha för rubrik. Har varit hos Tess halva dag sedan åkte vi till fotbollsplan och hade möte. Jag började nästan gråta men det har nog löst sig nu tror jag! Hoppas jag verkligen! Ska fixa lite skjuss och sen är söndagen perfekt!!

Söndag!
07.00 Gå upp
08.00 åka till stallet
10.00 första start. jag är start nummer 5 innan efter anmälningar.
16.00 Bussen går till Torpis, förmodligen utan mig!! Jag har förmodligen samling!
17.00 Match mot Ösmo
20.00 Tåg mot Sundsvall!
00.30 ankomst till slut destinationen

Åh, vad jag ser fram emot det här!!!! Jag älskar fotbollen!!!!!!! När jag satt helt ensam på väg till bussen och lyssnade på musik, kom jag på mig själv att jag satt och storlog! Och jag tänkte på fotbollen och bara log! Så härligt! Jag ångrar inte en sekund att jag började på fotbollen, trots att jag har haft ont efter varje träning (typ), det är så underbart!! Och vår tränare, hon är så underbar! Den bästa tränaren jag haft i hela mitt liv!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0