In the school med en lektion kvar!

Har haft estet nu och vi gjorde töntigaste uppvärmningen och gjorde sedan egna tolkningar av Hamlet som vi ska se ikväll! Men jag har en häst som väntar och jag vägrar att inte hoppa ikväll! Fick ju stå över då vi var i Torpis och att inte rida på två veckor, nej det går inte! Så det blir inget hamlet för mig ikväll. Nu sitter typ halva klassen här och pluggar, jag orkar verkligen inte plugga! Jag tar det som det kommer, är tillbaks i nians pluggande. Läs allt en gång och chansa sedan på provet, är du osäker så skämta till det lite, klottra över lite så det ser ut som om du tänkt så blir det bra! Eller skriv av personen bredvid, nej det går faktiskt inte här! Härligaste var ju när läraren satte mig, Paulina och Sandra i ett rum för omprov i engelska. Vi fick tillbaks provet och kunde sitta och fylla i det på lektionen sedan skulle vi ge tillbaks provet men jag och Sandra "glömde" det! Och så sa våran lärare att det skulle vara exakt samma prov! Soft! Så fick vi sitta där i datarummet och gör omprov, ALLA RÄTT!! Vi skrev in alltihopa och sedan satt vi oss vid varsin data. Mamma eller lärare om ni läser det här så har jag hittat på hela historien för att kunna skriva något! Jag skulle aldrig fuska i hela mitt liv...! Eller hur Anna? VG i trafikkunskap! Om fem minuter börjar provet och vi måste säkert sitta i en halvtimme, så jävla töntigt! Låt oss gå när vi är klara!!! Sara ska hem till mig ikväll så det blir nog inget mer bloggande för mig idag! Puss och kram! Så ses vi efter en shoppingdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0