Imorgon är den här skolveckan slut

Hade egen lektion idag, den gick inte riktigt som jag hade tänkt mig men det gick väl bra ändå. Kunde ju självklart ha gjort det bättre men fick VG+ ungefär, hon skulle kolla lite mer på planeringen och så. Men det är ju en G-kritering så har i alla fall klarat av ett av de grunder för idrott B och det känns skönt. Fick mest bra kritik men en del saker jag skulle tänka på också. Hade svenska efteråt och sedan slutade vi, jag och Sara satt på tåget i 70 minuter istället för 30, vad som var fel är väl inte riktigt klart? För på ena stället stod det att obehöriga var på spåret och på ett annat ställe var det för elfel och ett spår och ja, det var lite allt möjligt de var fel på! Fick prata lite mer med Sara så det gör inte så jätte mycket, hade jag varit själv hade jag skjutit någon!!

Framtiden
Tisdag:
Göra naturkunskap! Rida.
Onsdag: En lektion!!! Fotbollsmöte och sedan ridning.
Torsdag: Shoppa med Sara, fotbollsskor och benskydd. Vilken satsare!!
Fredag: ???
Lördag: Bygga bana med mera.
Söndag: Hopptävling, fotbollsmatch och Torpshammar!

Där har ni min vecka! Anteckna och njut!


Kommentarer
Postat av: Sara

2008-10-08 @ 14:04:40
URL: http://sarda
Postat av: sara

Haha,Skjutit någon...Vem då ?;)

2008-10-08 @ 14:05:20
URL: http://saraericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0