Hos Sara

Sara är gravid!! Och vi funderar på att gå på krogen men hennes bebis kommer inte in. Har inte hunnit fixa legg till barnet! Men nu föddes det och det blev en grön kudde. Så nu ska vi på krogen, lämna kudden hemma!

Har värsta planen inför mitt valpköp, wolla! Jag säger till skolan att jag är skitgravid och får stanna hemma lite med valpen. Tror inte man får stanna hemma för en valp men för ett barn går det tydligen bra. Så det låter kalas, orkar inte vänta tre år på en valpis! Jag ska seriöst ta min säng och flytta till en liten stuga i Norrland, där allt man behöver är ved för att gå runt! Just ja, jag måste ju ha råd att köpa hundmat och försäkringar, måste kanske jobba också några lediga tjänstar?? Kommer aldrig mer begå några brott i Norrland, jag lovar er! Puss och kram! Nu fes Sara!! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0