Hoppning med Mackan

Körde till stallet idag, kändes fint! Ska kanske försöka köra upp nu. Men men, gjorde i ordning Deja Vue men det blev till slut en timme hoppning med Marcos. Det gick fint! Nu sitter mina tår och brinner, det är inte precis varmt att rida för fötterna. Imorgon är det upp tidigt som fan och rida! Nej, halv fyra men ändå. Tidigare än vad jag brukar! Måste börja plugga också. Imorgon ska jag göra svenskan, argumenterande text om vadå? Abort är enkelt att argumentera för och mot men det är väldigt mycket från fall till fall där. Djurförsök, där kan jag bara agrumentera mot! Funderar på att göra om svenska fängelsen! Där finns det verkligen mot och för argument! Det ska jag nog göra om! Får se imorgon hur det blir med den saken men för tillfället blev jag taggad för att argumentera för svenska fängelsen, kom på en massa mot och för argument på en gång men jag orkar inte göra uppgiften nu. Åh jag förstår inte varför jag lyssnar på mamma mia den svenska veriationen fortfarande! För att jag inte orkar byta kanske?! Aja, tillbaka till morgondagen! Förutom argumenterande texten ska jag fortsätta på powerpoint arbetet om djurförsök. Det var väl de inlämningar som var till nästa vecka?! Lämnade in loggen idag! Sedan ska jag plugga naturkunskap. Ska även hoppa Mackan imorgon igen och Sara ska komma, wihoooo! På lördag ska jag till stallet och hjälpa till inför söndagens tävling. Och på söndagen ska jag då hjälpa till på tävlingen. Jag och Sara vart sjukvårdsansvariga på den senaste tävlingen men vi stack därifrån för att köpa biljetter till Torpshammar, spela fotboll och åka till Torpshammar! Så känner att jag måste hjälpa till på söndag, det är även skoj! Om vädret är på ens sida! När jag var med Carro sist spöregnade det men det är sånt man får ta. Och jag vill ju göra allt utomhus också. Med tanke på utomhus så har min cykel stått i centrum sedan i fredags, uuups! Ska väl gå och hämta den imorgon!! om den står kvar vill säga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0