Hemma och slut

Hallelujah, vad jag är trött! Pratade en massa igår och såg på idol och det var ju ABBA-tema! Wohooo! Loulou, Lars och Johan förstörde låtarna så mycket!! Anna och Kevin var bäst igår, Alice också men hennes röst låter så tillgjord. Lars, Johan och Robin B kan få åka nu de tre kommande fredagarna. Robine var riktigt bra igår också, ja Sara trodde han hette Robine och inte Robin E så nu får det bli Robine. Väldigt bra att Loulou åkte ut, jag började precis gilla S.O.S så kommer hon och förstör den. Avslutade kvällen med att titta på mamma mia the movie! Idag har vi sovit och ätit. Saras kyl var helt röd efter att vi haft våra hallon där och det fick jag till frukost! Kommer bilder när jag orkat fixa mobilen. Ska duscha och sedan hämta mina fotbollsskor. Sedan ska jag plugga, projektarbete! Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0