Helgen har bara börjat

Kevin, Kevin, Kevin, Kevin! Åh, han är så jävla bra. Snälla svenska folket rösta inte på Lars idag, han ska ut, ut, ut, ut, ut! Ut med han!! Men men, igår åkte jag som sagt till Sara. Åkte till Handen och köpte hårfärger och gotteheter till kvällen sedan åkte vi till Saras gamla hem och hämtade Wii. Hem till Sara och börja ta för oss av gotteheterna och sedan satt vi i den första blonda färgen i svart hår, det blev oranget! Så satt vi i den andra, det blev lite ljusare och den sista färgen gjorde håret, gult, oranget och guldigt! Sen så spelade vi lite wii, jag slog upp min hand i deras fläktkampa, ont som fan gjorde det! Men är hel idag, eller lite halsont och sånt men tror inte de beror på lampan! Pratade till halv fyra på natten och klev ur sängen tolv timmar senare typ och då gick vi och köpte ny hårfärg vilket resulterade i en ny röd hårfärg men tillslut lyckades vi få lite bättre färg men ska färga om det på söndag. Då ska även jag färga håret om jag inte bangar, det är så lät att bara färga det svart/mörktbrunt igen, för jag vet att jag passar i det men samtidigt är det skoj att testa något nytt. Och blir det fult är det bara färga de råsvart igen! Åh, har lite panik men får hoppas det blir bra!! Imorgon måste jag  plugga fram till tre och sedan ska jag ner till stallet och sedan får jag plugga igen. Söndag är det åter en tripp till stallet och sedan ska det färgas hår, jag vill att mitt hår ska växa tio centimeter på två dagar nu! Vilket låter omöjligt, några tips? Började prata om mitt projektarbete med mamma och hon tyckte det lät omöjligt men är det inte det som gör det roligt? De är inget skoj att lyckas med det möjliga, det är skoj att lyckas med det omöjliga!! Snart börjar idol igen och jag hoppas att Lars åker ut! Snälla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0