H o m e

Var hemma igår och är även hemma idag. Ägnade går dagen åt the sims men nu har jag tröttnat! Såg även Titanic igår, fan vilken sorlig film alltså! Satt och diskuterade ett tag om Titanic 2 fanns eller inte. Inom en snar framtid ska jag börja plugga psykologi tills imorgon. Dryga äckelskola! Hatar verkligen skolan! Usch, skönt att det är mindre än ett år kvar! Om sex veckor är det Torpshammar igen, och en av de veckorna är lov. Ska det bli skönt att komma till Torpis? Om man bara slapp vara på Gälegården hade det varit rätt så skönt. Men den här veckan har jag och Sara typ sovit och ätit på Gälegården, resten av tiden var vi ute och gick, väldans skönt!! Sara ringde igår och frågade om vi skulle gå på globen horse show, vilket låter skojsigt! Var där varje år när jag var liten men har inte varit där de senaste åren. Så om det blir av kommer det bli kalas!  Ska försöka sälja mina fotbollsskor på lördag också, för jag måste ju köpa nya! Annars vet jag inte vad jag ska springa runt i. Eller ja, imorgon lär jag kanske få veta hur det blir med ridningen och det avgör hur snabbt jag måste fixa skor! Har match snart igen, wohooo! Det är så sjukt roligt att spela fotboll!! Saknar innebandyn också men nu får det räcka med aktiviteter. Ridningen och fotbollen krockar ändå, så lite innebandy träningar och matcher skulle nog göra slut på skolan. Nu borde jag gå och plugga lite psykologi! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0