Grrr....

Föra veckan började jag sammanfatta våra fyra kapitel som vi har till psykologin! Jag kämpade som fan för att göra kapitel sex innan jag somnade. Och nu, två dagar innan provet, säger dem att vi har bara kapitel 1 och 2!!??! Och så säger lärarna att man ska börja i tid. Det är i alla fall inte åt andra hållet, så att vi tar kapitel 3 och 4 bara. Och visst är det inte onödigt att plugga på lite mer än det man har men när man har 100 andra saker att göra så är det onödigt! Jag  hade hellre umgåtts med mina systrar än att göra det där sista kapitlet! Och samma lärare till det senaste provet, då fick vi saker på fredagen och vi hade prov på måndagen!!! Jaja, snart får jag komma till Norrland och göra det jag vill! Tusan vad skoj det ska bli, barnmedicin ser jag fram emot! Och den där stora uppgiften vi ska göra, en del har lite panik över den men jag tycker bara det ska bli skoj!!! Nu ska jag försöka  äta frukost och börja plugga sedan, två kapitel mindre att plugga, känns inte helt fel faktiskt! Men då känns det som om jag ökar kraven på mig själv, VG gärna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0