Good morgon

Jag är så trött, har bytt om till hälften! Ska sätta på mig leggins, sminka mig och sedan gå! Ska ha naturkunskap idag och något jävla rollspel! Taggad? Inte alls! Men ska shoppa senare med Sara. Har inte så mycket pengar så får köpa det jag verkligen behöver. Tre saker till fotbollen och en mössa! Måste ha en mössa!

Igår fick jag reda på att vi ska rida torsdagar 18.00 eller måndagar 20.00! Hoppas verkligen på torsdagar, för då kan jag spela fotboll! Visst det kan jag på måndagar också men de är så mycket folk där. Det är så skönt med att vara tre personer, visst vi får väl bära mycket mer! men vi får även hoppa mycket mer! Igår hade vi fyra hinder i ett kors. Där vi skulle hoppa tvärs över hindret men Marcos tyckte väl att det var onödigt så två meter innan hindret vände han på ett annat, det kan man ju också göra! Det var ju bara komiskt, haha! Så annars gick det super bra! Fin galapp, bra hopp och ja det gick bra! Oj, oj,oj vad klockan sprang iväg!!! Om tjugo minuter går min buss och jag sitter med gårdagens smink under ögonen! Inte skoj, och idag slipper jag åka själv till skolan! Fan vad jag hatar det! Sara kliver på efter en station, jippi! Jag känner dock att jag har mer press på mig att komma i tid, oooops! Så nu kanske jag borde skynda på lite, adjöö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0