God natt

Min kortis i stallet blev lite längre, för när jag var klar så kom jag på att Jennifer rider på fredagar och hennes lektion började precis när jag var klar, så tittade på henne i en timme och sedan skjussade dem hem mig. Skönt! Måste dock gå till stallet imorgon, buhu...! Nu är jag helt sjukt trött. Och för en gång skull såg jag klart hela idol och tack och lov att Jesper åkte ut!! Ikväll var Kevin och Anna lungt bäst! Kan Lars, Johan och Yasmina lämna tävlingen inom kort?? Tack! Nu ska jag gå och sova tills jag vaknar sen kanske jag borde plugga lite, har läxa till på söndag...?! Banbygg imorgon! På söndag är det min hallelujahday!! Ridning, fotboll och Norrland! Det kan knappt bli bättre! Bara av att skriva ordet fotboll gör mig så jädra glad, vi ses i landslaget! God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0