Fredag!

Oj, oj, oj vad den här veckan har gått fort! Det är redan fredag...! Nu har jag två små hundar här, äntligen! Hela helgen ska dem vara här och imorgon ska jag vara hästskötare åt Carro och på söndag. Så ingen sovmorgon i helgen, skulle de ändå inte bli, upp och hoppa tidigt och gå ut med Sune. Hade prov idag och det gick väl bra, inte VG men G tror jag i alla fall! Sitter och lyssnar på The voice från imorse, hahaha! När de ringde Josefin imorse så viskade dem, fy fan vad roligt! hahaha! Ska lyssnar på Gynning, missade henne i morse! Och nu har jag faktiskt varit ute och gått med hundarna. Datan hängde sig så gick ut med hundarna och fortsättar nu mitt bloggande ;) Nu är Gynning och Berg på the voice! Vad jag älskar Gynning, Sveriges skönaste personlighet alltså! De som säger att hon är en dum bimbo kan ju byta land, Carolina Gynning är vår superstjärna! Så jävla skön, jag älskar henne så jävla hårt!! Nu ligger en liten söt hund och sover bredvid mig och när vi var ute och gick träffade vi massa hundar och när man kommer hem har en person lagt upp 60 bilder på sin hund på facebook! Buhuuu! Jag vill ha mina Glimma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0