Fortfarande i skolan!!

Nu har jag lunchrast, Amanda står bredvid mig och därför vågar inte jag skriva någonting, sade Amanda nu och gick härifrån. Så nu kan jag skriva lite skit om Amanda, nej det skulle jag aldrig göra. Har snart estetisk verksamhet, bläääää! Orkar inte stå och spela apa inför hela klassen. vill bara åka hem! Sara ska med mig hem idag och följa med till stallet och göra iordning min häst medan jag kan stå bredvid och slappa! Wohoo! Imorgon ska vi åka till stan och shoppa! På min inköpslista står följande: fotbollsskor med grusdobbar, benskyddstejp, shorts och det var väl allt jag har råd med!! Jag trodde att vi hade prov på fredag men det hade vi tydligen inte. Jag hade faktiskt hellre gjort det nu, för jag har 100 kompliteringar till torsdagen efter höstlovet. På fredag ska jag sova över hos Sara, tjocka i oss allt vi gått bort i Torpshammar! Hoppas vi kan se klart på trade och kanske hyra titanic 2, hahaha! Om fem minuter börjar lektionen och det lär bli dampigt! Satt nyss och sökte på alla lärare på facebook och det är en hel del som har det! Synd att de inte har bloggar, det hade varit roligt att följa! För här ska man ju vara öppenhjärtat så kan de skriva vad de tycker om alla sina elever. Det tycker jag Fredrik Reinfeldt ska inskaffa, krav på lärarbloggar! Och med tanke på blogg så måste vi logga nu! Blääääää! Jag orkar inte med skolan, jag vill hoppa av!!!!!!! Leva fattigt och lyckligt resten av mitt liv, jippi! Det låter skitroligt tycker jag! Det är fortfarande fem minuter kvar, fan vad klockan går segt alltså! Vad ska jag göra dessa sista fem minuter? Jag har ju redan skrivit allt nödvändigt! Nu står Marielle här också och diskuterar teatern med Amanda. Skitteater, Hamlet, blablablablablabla! Jag orkar inte gå på någon jävla hamelt! Ingen teater!! Hahaha! Jag fick nyss veta från Cissi att Carola Häggkvist är gravid, det återstår och se! Nu går min klass, jag borde kanske också gå! Adjö!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0