Första matchen!

Ja, kom nyss hem från min första match, SEGER!! Fan vad det är roligt med fotboll, Stockholm du får ha mig kvar ett tag till, jag kan inte lämna Stockholm nu!!! Sen är mina skor för SMÅ!! De gjorde riktigt ont att spela i dem sista minutrarna! Och när jag tog av mig allt såg jag att mina naglar var blåa!! Ska köpa nya på torsdag, och benskydd! Vad säger min ekonomi om det? Buuuuu! Men det är de alternativen som finns! På söndag blir det förmodligen tåg till Torpshammar, jag vill verkligen vara med på matchen på söndag och jag skämtade att jag skulle ta tio tåget men nu är jag seriös, fast det blir åtta tåget i såna fall! Och jag har en kamrat som är fett på! Så det blir förmodligen tåg resa på söndag, fy fan vad skönt! Aware ska ju nämligen med och inte ont om dem, men jag vill gärna ha två sätten för mig själv och lite utrymme! Här blir man ju packad som små sillar liksom. På tåget får man lite mer andrum, plus att det tar två timmar kortare tid. Sen kommer vi till Torpis halv ett men det är en värsli sak!!

Kommentarer
Postat av: Jelena

Jennifer låna thessis skor för det är ju nästan helt onödigt att du betalar 500 kr nu för nya skor.

När vi bara ska köra en till match den här säsongen.



Tänk ekonomiskt.

:) Och om du ska köpa fotbollsskor passa på att köpa dem billigt under julrean.

Då kännar du massa lappar.

Plus att vi snart börjar träna inne.

Du kommer inte använda de nya skorna på högst ett halvår.



Hehe, ville bara säga min åsikt men du gör ju som du vill.



Jelenas,

2008-10-07 @ 18:39:15
URL: http://jelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0