En snabbis!

Visst ligger två provn och en redovisning och väntar men det är för fan lov!! Nu ska jag över till Sara och ha skoj, wihooo! Jag kom med rätt så roliga förslag men de flesta var ekonomiskt beroende. Jag ville bland annat åka till Nåttarö men de var för kallt. Så kom jag på den briljanta idéen att åka till Gotland över helgen men de kostade 450 kronor för mycket. Men det hade varit skojigt värre, skulle tagit med cyklarna och cyklat till mitt hem och sedan Lojsta hed en dag och njuta av hästisarna. Men det får bli i vinter istället, dobbar på cyklarna då eller? I sommar blir det i alla fall massa Gotland, jippi! Men nu måste jag dra, adjöken! Ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0