Dagen av pluggande

Jag har helt sjukt ont i min mun men ska försöka äta frukost snart, sen ska jag plugga hästkunskap! Prov idag! Men det ska nog gå fint, det som är jobbigt är om jag  inte klarar det, pinsamt.....! Sen är det psykologi som gäller, ska fan ha G imorgon! Psykologi, naturkunskap och svenska är fan de ämnen jag inte orkar lägga ner tid på, just på grund av lärarna! Men får väl kämpa på endå. Och igår bad min lärare mig om att ha lektion på tisdag, ooops! Får se hur det blir med det. Igår hade vi en liten rolig diskussion på Etiken, vilket gick ovanligt bra, typ alla var med och diskuterade!! Sedan hade vi estet, fy fan vad roligt hahahahaaaa! Men allt var väl inte lika roligt men den första övningen var skön!! Fick MVG och VG på loggarna, känns inte dåligt precis!

Torsdag: Plugga "hästkunskap", skriva prov! Plugga psykologi.
Fredag: Gynning på the voice!!! Psykologiprov, naturkunskap och sedan projektarbete möte. Hundarna kommer på kvällen!
Lördag: Hundvakt och hästskötare.
Söndag: Hundvakt och hästskötare
Måndag: Skooola! FotbollsMATCH :O
Tisdag: Skola och ridning!
Onsdag: En lektion?!? Ridning
Torsdag: LEDIG!! Inga planer
Fredag: LEDIG!!! Inga planer
Lördag: Packa! Stallet kanske...
Söndag: Hopptävling och Torpis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0