Buhu!

Jag har fortfarande inte börjat plugga psykologin! Tog ett bad med boken men den la jag på golvet innan jag ens öppnat den. Nu gör jag lunch och sedan får jag nog sätta mig med mina nuddlar och psykologinboken och läsa igenom sidorna! Sen kan jag avgöra hur mycket jag måste plugga eller om det är sånt jag kan. Så nu ska jag inte plugga psykologi utan jag ska läsa igenom sidorna, det låter mindre jobbigt! Har panik över skitskolan just nu! Jag vill inte gå dit!! Och jag har ingen koll på vad som händer i mitt liv framöver! Får ta det med en klackspark. 8 månader kvar, det ska man väl klara? Jag kommer ihåg vad jag sa innan jag började gymnasiet, tre år av helvete är ju inte så mycket! Nu har jag bara åtta månader kvar! Har jag klarat mig såhär långt så kan jag gå lite till! Nu måste jag springa för nuddlarna kokar över. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0