Är hos Thässi

Ja, vi hade bara en lektion! Skönt och onödigt!! Men nu är jag ledig från skolan här i Stockholm i två veckor!! Yeees!!! Nu är jag hos Thess, hon pluggar och sjunger. Ikväll ska vi på fotbollsmöte och sen ska jag iväg på ridningen. Hoppas verkligen att det går bra idag!! Imorgon har jag sovmorgon, fy fan vad skönt!

Jag satt och tänkte lite idag på vägen till Tessi när jag lyssnade på musik. Det är coolt att någon i USA kan stå och sjunga in låtar och sedan skickas det till Sverige och jag kan lägga det på ett minneskort som sedan spelar upp låten i mina öron! Helt sjukt ju, för det ligger ju tre hundra låtar på mp3. Det är helt sjukt tycker jag! Man blir så imponerad men samtidigt frustrerad men man ska inte lägga sig i sånt som fungerar!!

Kommentarer
Postat av: carro

ska inte du knata runt i skogen leka skogs Mulle?

2008-10-08 @ 13:55:34
URL: http://zintel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0