Ångest blandas med glädje!

Det här jävla projektarbetet, jag har ett så jävla roligt arbete på gång! Jag hoppas verkligen att jag får göra det här, dock måste jag vara själv! Men åh vad jag hoppas att jag får göra detta! Jag vill verkligen göra ett praktiskt arbete av detta och detta är skit roligt! Åh vad jag vill!!!! Jag har haft sådan jävla ångest för projektarbetet, och det har jag fortfarande men får jag göra det här då blir jag väldans glad! Men sen har man sån positiv lärare också, not! Men jag vet att jag är en sådan person som har jag sagt något då gör jag det, oavsett väder och sjukdom! Som att skolka från skolan och gå på två Carola signeringar med feber och den värsta förkylningen jag haft i hela mitt liv. Hade jag varit så sjuk idag hade jag inte ens gått upp ur sängen men då hade jag bestämt att jag skulle träffa Carola två gånger den dagen, och jag var till och med på väg till skolan för att få gå på Carola för mor min! Men hon såg hur sjuk jag var och lät mig skita i skolan och enbart gå på Carola, tack kära mor! Nu väntar jag på att sara ska smsa mig sedan ska jag dra iväg till henne och jag undrar varför i hela friden jag har klippt lugg för??!! Ser ju helt sjukt ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0