Åh...!

Svenska mamma mia SUGER, STENHÅRT! Kunde man valt sämre skådespelare, det är frågan? Donna och Sophie, snälla kan någon bara byta ut dem två?!?!? Resten är väl okej, men just dem två! De gör ju låtarna så fruktansvärt dåligt!!! Jag håller mig fan till filmen, den är så jävla bra och skådespelarna är så jävla bra!! Och de sjunger så jävla bra! Speciellt Amanda Seyfried, fy fan vilken stämma! Skitsamma om de har fejkat till den, hur fint som helst!

Så är lite less på Gunilla Backman och den som spelar Sophie och även en lärare från skolan! Blää! Ska inte skriva min replik som hag säger till allt nu för tiden. Men hon åh jag vill skriva min mening men ska låta bli!!! jag är i alla fall lite arg på henne.!! "Du har inte lämnat in uppgiften om ledarskap" MEN FUCK YOU, det har jag visst!! Men visst jag skickar den igen, haha! Usch...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0