Vilken rolig träning!

Började träningen med att springa tre kilometer och vet inte varför men jag gick lite av streckan, väldigt irreterande! Orkade ju samma strecka förra onsdagen men men så körde vi två mål, först gjorde man mål genom nick, stålpe och ribba! Jag missade den där jävla stolpen hela tiden, jag stod seriöst typ fyrtio centimeter ifrån stolpen och missar! Eh men det är inte sant men jag är ledsen att besvika er men jag lyckades. Men jag lyckades även med det omöjliga på något vis, jag har ingen aning om hur så lyckas jag ställa mig på bollen?! Ja, seriöst! Jag står på bollen och bäst av allt jag ramlade inte, balanssinne gånger tre! Jag stod kvar och kunde sedan stabilt hoppa ner på backen igen, jeaj! Så avslutade vi med en liten skojsig övning som var rätt så jobbig. Sedan var det 50 situps, 40 utfall och 20 armhävningar! Jag, Tessi och Vanessa satte oss och gjorde situpsen på planen och jag gick sedan 21 utfall till alla saker. Hemma hos Tessi gjorde jag 19 utfall, Tessi försökte fuska genom att göra 39 utfall men jag så åt na! Men dessa armhävningar jag kan max göra två på raken, så sa se till att göra 20 tills på söndag då det är träning igen, juppi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0