Vilka sjukt roliga dagar!

Som sagt så kom jag ju i tid till skolan i fredags, tio poäng till mig! Det var extreamt tråkigt och när det var slut skyndade jag mig hem och slängde all tvätt i tvätten och packade ihop träningskläderna och sprang till bussen. Tog bussen till station och gick sedan till Ica och hämtade lite kläder, ska testa de nogrannare nu men de var väl inte de bästa jag köpt känns det som. Men jag han med bussen som sl.se planerade fast jag gick och var inne på ica! Tio poäng till Jennifer! Så hem till Tessi som gjorde rent sin fars moppe. Sen han vi typ göra kebab och sedan drog vi till Tungelsta skolan och gjorde i ordning inför diskot. Sen började det rulla in en massa ungar, det blev ungefär 120 ungar! Och vi hade hur kul som helst, jag fick massa nya kompisar och hade sjukt roligt, sprang runt och lekte med barnen till och med när discot var över. De där discot var nog det roligaste jag varit på i hela mitt liv, slår alla discon! Helt sjukt kul! Men det roliga måste ju tyvärr ha sitt slut..! Men den trevliga busschaffören lät oss åka med utan biljett! Tack! Så var det hem och se på utröstningen i idol och tack, tack, tack Johan åkte ut! Yes! Men kommer sakna hans fans, värsta underhållningen men de är ju lite extreama. Tessi somnade nästan innan eftersnackat var över men sen drog vi upp i sängen och Tessi somnade på en sekund. Vaknade sju dagen efter men Tessi sov så gött så låg kvar där till tio då vi gick upp och åt frukost, spelade bomb it och ja det var väl det! Sen drog vi ut och sålde dörrkransar, lyckades sälja 13 stycken! Fett nice! 3 var till Tessis familj så vi har alltså sålt till fem var. Det tog från elva till fyra att göra och där emellan så han vi äta middag. Sen körde Tessis snälla mamma ner oss till Tungelsta där vi ser fyra brandmän gå runt inne i skolan. Så matchen innan småttingarnas träning var försenad men då fick vi börja när matchen var slut, åh, saknar innebandyn lite! Men jag skulle aldrig ha tid med det! Så spelade vi match och det var skit roligt men gulliga Tessi garvade som fan åt mig när jag ramlade, tack älskling! Sen hämtade Dennis oss och släppte av mig någon stanns så gick jag hem i sällskap med Sara i fonen!

Nu ska jag duscha och sedan packa till imorgon, buhu! Jag vill inte åka, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte! Jag älskar Norrland men orkar inte bo med min klass! Och kommer missa två träningar och två ridningar, buhuu!! Får seriös tårar i ögonen........! JAG VILL VERKLIGEN INTE!!!!

Kommentarer
Postat av: Thess

men söt så farligt är der väll inte :( vi väntar ju på dig här hemma. Carina kan inte heller komma på träningen på ons så du är inte ensam ;)

tack för helgen snyggo ;)

2008-11-30 @ 19:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0