Värst vad veckan går fort!

Red dressyrprogram igår vilket inte gick så överdrivet bra! I morse gjorde jag mig klar på en kvart och han till skolan i tid. Vi hade snöruggby, kul som fan! Dock blev det lite kallt i slutet men det var riktigt skojsigt. På esteten målade vi och Lisen blev helt fasinerad över våran bild, ts! Vi blandade typ alla färger som fanns och bara ritade runt lite och hällde på en massa grönt glitter, vilket blev kalasvackert! Sen var ju psykologin lite rolig, våran rektor berättade lite historier från när han var brandman sen skulle vi läsa, det var de som var roligast! För SOMLIGA kunde inte vara tysta och SOMLIGA var tvugna att säga till SOMLIGA! haha! Hem till Tessi där det bjöds på mat, tackar, tackar! Iväg på träningen och sprang 3 kilometer och sedan lite styrka, jobbigt och skoj som fan! Sen hem till Tessi fixade lite snygga grejer inför vår försäljning och drack oboy! Så fixade jag hennes blogg på en halv minut, www.thess0.blogg.se ! Det jobbigaste var att jag var tvungen och sitta och andra all svart text till vit! Kan man inte ändra systemet så att man kan bara klicka i vilken färg man vill ha, orka sitta med en massa koder!?! Imorgon blir det i alla fall en lång dag om kris och sedan ridning direkt efter skolan! På fredag är det Tessidag, jippi! Ska till hennes skola, nu planerade jag att vi ska hämta kläder också på ica, sen ska vi ut och sälja lite för fotbollslaget och sedan är det DISCO!!! Började tänka på att Torpshammar närmar sig, måste packa på lördag och sedan är det fotbollsträning innan söndagen kommer, åh vad nice!

Men är lite arg på mig själv också!!
För jag har tre mål i min lilla vardag just nu:
1.
2.
3.
Om ni häller citron på datorn kanske ni ser vad det står!

Den första punkten sköter jag, lungt!
Den andra punkten missköter jag!
Den tredje punkten har jag total missköt den här veckan!

Men nu är det seriös ändring! Okej, den andra punkten kan jag ta upp, det är att gå upp i TID! Inte en kvart innan bussen går utan en timme, minst! Vilket jag inte har gjort tisdag, onsdag men imorgon så ska jag gå upp halv sju! Stället klockan på sju och tittar på vakna med the voice! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0