Trötter!

Jag är jätte trött nu, har läst igenom svenskan och vet väl inte riktigt vad jag ska skriva om, är inte intresserad av något som vi får skriva om imorgon, trist men jag får göra mitt bästa! Har pluggat lite naturkunskap nu också och fattar inte riktigt allt, måste få godkänt på det här provet annars ger jag upp. Ska ner till tvättstugan och hämta lite kläder snart eller för tio minuter sedan typ. Men ska bara blogga klart först ju. Ikväll är det dressyr på g och jag hoppas jag får rida Marcos. Vi ska träna små galoppvolter vilket jag först absolut inte ville ha Marcos på men sen kom jag ju på att det skulle vara jätte bra övningn för oss båda. Imorgo blir det i alla fall hoppning på Marcos tänkte jag säga men det är ju på torsdag, imorgon är det fotboll. Jag ber att mina knän ska hålla, inte bara imorgon utan för alltid! Men ska ta till lite mer rekvisita imorgon, dumt att chansa på att det är bra och köra fullt ut utan stöd så det blir lite mongostöd imorgon får se om det funkar! Men vill inte bygga upp mitt liv på massa stöd och absolut inga tabletter, jag vill inte få tillbaks tabletterna som jag åt förut, usch! Men äter B-vitaminer  daglingen nu, skitbra övning inför framtiden! Jag suger på att svälja tabletter. Det är så obehagligt! Men dessa tabletter sliner ner lätt som en plätt. Ska ner i tvättstugan nu, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0