Tjuo

Nu är svenskan typ klar, har skrivit en PM och sammanfattning! Böt bild i sista stund och infallsvinkel men tror det blir bra. Finns mer att prata om här känns det som. Ska prata lite innan jag går och lägger mig, ja det lät ju bra! Men ska försöka ha ett anförande antingen för mig själv eller mor min!! Orkar inte göra projektarbetet nu, måste ha lite mer planer först och det är jag för trött på.

Jag började blogga för att berätta en sak, att i lördags när jag skulle cykla hem från stallet så hade jag ingen lampa och de finns inga ljus på vägen. Det gick väl bra till och börja med inte så fruktansvärt fort gick det väl men jag kom framåt och det är väl huvudsaken. Men så ska jag svänga från den "stora" vägen in på en liten ler stig på en åker som folk har gått upp, det finns alltså ingen logik och naturlig väg till den men jag trodde att det var åker över allt, så om jag cyklar lite på åkern gör det ju inte så mycket, de blir jobbigare men de händer ju inget. Så jag svänger av lite för tidigt och märker att oj här var det åker men till min förvåning så är det ett jävla dike mellan vägen och åkern! Det började med åker i typ tjugo centimeter sen kommer ett dike! Fan vad fult, så kan man ju inte stava väl dike?! Eller skriver man dike? Jävligt fult i alla fall! Så där hamnade jag med cykeln, allt för mig adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0