Tjohejsan!

Har inte bloggat på två dagar, så tar en snabbgenomgång av min onsdag och torsdag för att sedan fortsätta med dagens händelser!

I onsdags var det fotboll efter en onödig dag i skolan. Sprang tre kilometer, vilket känns i knät idag! Vi ska börja springa varje träning vilket jag först tyckte var jobbigt men det ska bli skoj, skulle verkligen vilja ha en helt grym kondition. Sedan spelade vi lite match, alltid lika kul! Så åkte jag hem till Tessi och fikade.

Jag och Sara åkte till eko på torsdagen och köpte hårfärger. Färgade grunderna innan vi åkte och red, eller jag red! Det gick bra, och Mackan fick ha sitt balla täcke på sig! Hem och slinga sig, det är något jag aldrig ska göra om! satt med sån där mössa och det gjorde så otroligt ont! Sen när jag skulle ta ut färgen och mössan så fastnade allt. Jag fick dra sönder den i bitar. Nu är mitt hår en blandning av gult och oranget. Så ska snart åka och köpa ny hårfärg. Har överraskat mamma lite med en kladkaka, ja hon vet inte om den ännu men när hon kommer hem så står den här! Och det värsta med kladkaka är att man kan vara så sugen på den så gör man den äter alldels för mycket smet och orkar inte äta upp den sen. Känner så just nu men ikväll vill jag kanske ha en och snälla, ikväll låta Lars åka ut ur idol! Han suger!

Kommentarer
Postat av: thess

haha, vi fikade idag också ju, värsta tjockisar (; haha xD

2008-11-07 @ 21:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0