Tjaba tjena hallå!

Idag har jag lagt ner stor tid på naturkunskapen! Känns skönt. Sara hade fel bok hemma så hon kom hem till mig i sista stund och fick äta sin mat i bilen till stallet. Min gulliga kompis gjorde i ordning min gulliga häst medans jag byggde hinder. Hoppningen gick yberbra idag enligt mig. Marcos var riktigt framåt och han fjantade sig inte en enda gång! Kalas gick det, ja det blev ett lite missöde men den svängen var jäkligt svår plus att jag hade för lite ytterskänkel. Så är riktigt nöjd med dagens hoppning, känns bra inför söndagen! In i stallet och av med utrustningen, min ur gulliga kompis Sara borstade medan jag lindade Mackans ben. Så var det dagens stora händelse! Sara skulle plugga samtidigt som hon tittade på när jag red och när vi kom in i stallet så lade jag mitt kollegeblock på hans låda i det kollegeblocket så var det inte bara anteckningar från Torpshammar utan de  viktigaste just nu! Mina OCH Saras anteckningar till morgon dagens prov, uuhuh! Fortsättning följer nästa vecka!

Nej, inte kan jag vara så dum heller! Ni vill väl höra hur det gick? annars kan ni sluta läsa. Vi sprang runt i hela stallet, ut i ridhuset, in i stallet igen och aaah PANIK! Har jag pluggat i tre timmar för att sedan sitta och läsa direkt ur boken igen, det här händer inte! Vem fan snor ett kollegeblock liksom!! Men sedan kom Pia med det, yes! Hon trodde att det var Åsas och gick ut med det till henne men Åsa sa att det var mitt och Pia kom med det till mig.! Åh, så skönt! Nu har jag och Sarat pluggat ett tag, ska ta lite på telefonen sedan också. Och sist när Sara skulle åka härifrån blev det en timme väntas på bussen så idag kollade vi upp när bussen gick! Så gick vi ut fem i halv och visste att nästa buss gick om en halvtimme! Så när vi är vid konsum ser vi hur bussen kommer, oh no! Och jag ser att busshållplatsen är tom! Bussen kommer alltså att åka förbi. nooooooooooooooooooooooo! Så jag springer fort som fan, Sara hänger på! Och vi hinner, eller ja Sara hinner! Och nu sitter jag här, ska snart bada och sedan plugga vidare. Måste ju blogga lite för mina få men trogna läsare, jag undrar vilka ni är :S


Min kompis Sara här på bilden är en av mina bästa kompisar, genom tiderna!
Vi har haft lite fajts men kärlek vinner, eller hur?
Det är så svårt att beskriva vad ens vänner betyder för en speciellt de som står en närmst.
Det är inget man kan sätta ord på riktigt! Man har så mycket bra att säga om dem men det är så svårt att skriva ner för det är så svårt med ord beskriva hur underbar en person är! Det går inte riktigt!
Ska göra ett litet försök ;)
Min fina lilla Sara är bland det bästa som hänt mig och bland det bästa som finns!!
Det går inte en dag utan att vi pratar i telefon tillsammans och jag vet inte hur jag ska klara mig när Sara åker till Thailand!?
Jag kan säga allt till den här tjejen, och då menar jag allt!
Jag kan alltid räkna med min Sara!
Hon åker frivilligt med varje vecka till mitt stall och tar hand om min häst. Jag minns knappt när jag åkte själv till stallet.
Hon går upp jätte tidigit på morgonen för att följa med mig på hopptävlingar!
Hon betalar en massa pengar för en resa till Torpshammar så att jag kan spela fotbollsmatch!
Hon går ut på flera timmars promenad med mig fast hon har ont i vaderna.
Hon gör allt!
Och jag älskar den här tjejen så mycket!
Jag hoppas verkligen att Du läser det här och tar emot allt jag har skrivit!
Du är så värdefull för mig och jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan min kompis Sara!
Du kan nog klä dina tvillingar lika dant jag kommer ändå umgås med dig
För Du är så himla underbar!

Kommentarer
Postat av: sara

Urch Jennifer min älskade du får mig att gråta, Tack du betyder allt för mig!! Mina vader och min sömn är långt ifrån lika viktigt som du! Älskar dig mest.

2008-11-13 @ 22:23:34
URL: http://saraericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0