Tisdag

Vilken meningslös dag i skolan, imorse ville jag verkligen sova vidare men det gjorde jag inte. Upp och hoppa! Till skolan och hade idrott jag var inte så aktiv precis. Sen inga kommentarer!!! Så hade vi svenska, boring! Vi har prov imorgon och gick igenom lite för imorgon, helt värdelöst. Sen åkte jag hem med Loi. Och nu har jag precis ätit frukost! Och nyss blev jag lite ledsen men lite gladare igen. För min drömklänning är sluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut! Jag måste mejla och fråga om den kommer tillbaka!! Annars tvingar jag Tessi att sy en, läser du det här Tessi??? Men sen den glada nyheten är att på idol är det duett och de bästa hamnade tillsammans, yes! Anna och Kevin! Men jag är fortfarande ledsen över min klänning, buhuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0