Tillbaka i V-h!

Slängde mig upp på cykeln igår och cyklade till Sara och nästan framme fuckade kedjan! Det var inte så att det hoppade lös utan det tog tvärstopp i trampningen, det gick inte att cykla framåt! Så fick sätta mig där mitt i värsta bostadsområdet och fixa med min jävla cykel och lyckades fixa den. In med cykeln i Saras lägenhet vilket katten tyckte var intressant! Som vanligt åt vi nyttig middag :P Och vi gjorde chockladbollar, mums! Jag råkade tappa tre på golvet så Saras golv blev fyllt med pärlsocker. Vi tittade även på idol och nej! Robine åkte ut! Huvudsaken är ändå att Anna och Kevin blev kvar, jippi! Såg även systrar i Jeans 2 och ettan är mycket bättre! Och Bridget har så sjukt fint hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0