The voice

Ja, värdelös dag i skolan men enda rätt så skoj! Först hade vi mentorsråd och ljög om dessa extreama förseningar som gjorde att vi kom sent, det var två minuter för sent! Men ändå missade vi bussen så! Sara ramlade, det var lite skoj! Hon gick och hoppades att jag skulle ramla och jag var nära flera gånger men höll mig kvar på fötterna men de blev inge skoj efter ett tag! Så hade vi mentorsråd, rätt så värdelöst och sedan etik, gick igenom de vi gått igenom på psykologin! Sara bet mig i fingret, ont som fan! Sen åkte vi till donken och åt i sju timmar innan vi gick till Lidl och köpte kinderägg till Sara och åkte sedan tillbaks till skolan. Där vi satte oss på tradera, vårt nya shoppingställe! Sen var det naturkunskap på g! Så sprang jag därifrån och hämtade papper och när jag kom tillbaks hade någon snott leksaken jag fick av Sara ur kinderägget! Va fan!! Då hade våran lärare snott den, va fan! Sen redovisa jag lite snabbt om den där dinosaurier, det sög ju! Sen hade vi en liten genom gång, ja jag fick lärarn att börja garva! Proppade in något i munnen samtidigt som jag ställer en fråga, vilket lät skojsigt tydligen! Och när jag tugat ut fick jag ställa frågan och den ställde jag lite till dumma frågor. Så ringer min telefon och Sara svarar och säger det är från the voice, va fan?! Så jag tar telefonen och springer ut. Han ber mig gå in på the voices hemsida och titta på en snubbe i kläder och kommentera dem! Så nu satt jag nyss och lyssnade när det var med i radion....!!

"Jag skulle i alla fall be honom byta kläder"
"Det går fet bort"

Mohahaha! Moget Jennifer, moget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0