Studentskiva


Disney har blivit film! Eller ja det visste ju alla men studentskivans team som tidigare var disney har bredat ut sig till film. Och vad fan ska man vara?! Ja, alla mina favorit skådisar har i alla fall iklätt sig brunt hår! Men den första bilden blev med bara för dennes heta outfit! Och det tråkiga med Courtney, Lindsay och Sarah Michelle är att de inte har någon roll som sticker ut och som alla ser vem man är! Eller Buffy the vampire slayer men där är hon blond men jävligt ball! Dock orkar man gå runt i byxor, jacka, kors och lite träpinnar?! Och Lindsay är ju brunett i typ en film och det är Bobby den fjärde bilden och vem fan har sett den filmen?!?! Och Dirt (andra bilden) med Cox har jag aldrig sett! Och den femte bilden har jag glöm vad filmen hette, har i alla fall inte sett den! Så det övergå väl till lilla söta Bell då! Men det känns ju lite divigt och komma och säga att man är Skönheten?? Den tredje bilden är jävligt cool, dock inte med den jävla urrigningen! Men det är ju ett tag kvar! Men en gul klänning med en liten gullig uppsättning blir väl bra. Men jag är öppen för förslag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0