Plus grader!

Så sant så! Träningsvärk i magmusklerna, bröstmusklerna och rövmusklerna, känns bra. Ser inte riktigt fram emot skoldagen idag, ska bli skön att komma till stallet ikväll!! Har packat ner alla ridkläder så ska bara dra direkt till stallet efter skolan, det blir jävligt tajts! Är i Västerhaninge en halvtimme innan jag börjar rida, uuuuups! Får gå fort som fan och hoppas på att de kommer en bil...! Vill verkligen inte till skolan idag men det känns som om jag måste. I natt slapp jag min otäcka dröm som åter kommer natt efter natt, i natt blev det en annan både sjuk och skööön! Ska gå inte in detaljerat men hamnade i sjukaste bråket med en i min klass och sen lite eftertalk med en annan fast sjukt underbart! Längtar till imorgonisch för då är det äntligen helg!! Men lyckan blir kortvarig för på söndag ska man tillbaks till "skolan" blir så delad, vill verkligen till NORRLAND men vill inte leva 24/7 med klassen och vill inte missa fotbollen och ridningen, buhu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0