Måndag!

Ja, ännu en värdelös dag i skolan? Min skola blir bara sämre för varje dag som går och jag rekomenderar ingen att börja i den. Det enda som jag tycker är skojsigt och tyckt om hela tiden är veckorna i Torpshammar och i ettan tyckte jag att det var en skit bra skola och jag älskade min klass! Så tycker jag inte idag. Och idag var fan droppen, sugskola! Men snart är det Torpis och det är något jag tycker om! Men fick i alla fall träffa Sara idag, wihooo! Nu har jag lämnat in hemtentan och hoppas att få G! Ska plugga lite naturkunskap nu i en och en halv timme (a) Så slipper jag plugga mig till döds på torsdag för då kommer jag ångra att jag satt vid datan och gjorde ingenting men kom på att jag måste logga också. Men gör det ikväll då jag har större anledning att sitta vid datan ;) Så loggar och bloggar senare, puss och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0