I skolan

Har tittat på en skitboring film och svarat på lite frågor. Om typ tio minuter börjar vi igen med grupparbete! Skönt att en viss person inte är i skolan idag men mindre skönt att Sara inte är i skolan idag. Har ätit pannkisar nyss och vår matsal har fått nya stolar, mohahaha... Fick lite halvt panik för tillfället, Jennifer ska inte rida idag och jag blir sen! Upps...! Ska i alla fall skynda mig fort som fan, byta om till allt tvättat i skolan och sedan byta skor och skit på tåget. Ikväll ska jag nog packa det mesta till Torpis. Imorgon blir det absolut ingen tid över till det, då ska jag till min älskade Tessi! Kan inte tacka henne tillräckligt för fotbollen, fy fan vad underbart! Längtar till på lördag, jippi :D Men nu ska jag kolla upp när tågen går till Torpshammar och Tessis present, den du Tessi! Nu är du allt nyfiken! Har du tänkt på att det är extra pris på vandrade pinnar, förbered dig på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0