I skolan!

Nu har vi haft idrott och svenskan står på lut. Magdalena Graaf är ju programledare för the voice nu till Craaford är tillbaka. Kan de inte dra in Graaf hela tiden, älskar henne! Ska börja läsa hennes bok igen tror jag! Men det finns så mycket annat jag måste läsa ju. Som idag måste jag hem och plugga naturkunskap men jag lämnade boken hemma och kan inte plugga på vägen hem! Imorgon hinner jag inte plugga så mycket, fotbollen blir ju nästan precis efter skolan. Och sedan är det läggdags efter fotbollen! Men provet är klockan ett på torsdag så hinner plugga lite på morgonen där, eller en sovmorgon, får se vad det blir! Ska plugga massa idag i alla fall, eller massa och masssa! Jag ska läsa igenom allt så jag kan lite... Jag orkar inte få mer än G! Måste bara nämnda en jätte irreterande sak! Jag vaknade igår, en kvart innan jag skulle upp men valde att somna om och idag vaknade jag fem minuter innan jag skulle upp och valde att somna om! Eller somna om, blunda! Då blir man skit seg! Så båda dagarna har jag sovit alldeles för länge och sedan kommit en aning för sent till skolan. Så nu är det upp och hoppa på morgonen! Men min säng är så himla sköööön och den är så varm! Och det är skojsigt att se på tv och det är tråkigt att byta om och fixa sig och sånt bajs. Mycket skönare att sova! Men imorgon är det sovmorgon igen, jippi!! Har ingen idrott, eller man ska jobba på egen plats men man väljer ju inte den tiden för att plugga precis. Vi har två veckor på oss så det får bli någon annan gång faktiskt. Jag är super taggad för fotbollen imorgon! Har längtat i två veckor minst!! Och nu är det äntligen dags, hade vi inte bytt tid på ridningen hade jag nog dött, så jävla roligt att spela fotboll! Samtidigt känns det lite overkligt, haha! Trodde aldrig i mitt fullaste allvar att jag skulle börja. Och det trodde inte många fler heller men min hjälte Tessi trodde på mig och nu är det bland det bästa som finns! Wohooooooooooooooooooooooooo! Nu ska jag vandra, adjöcken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0