Hulalaa!

Hittar hur snygga klänningar som helst på tradera, dock gör alla andra det också! Men det är riktigt skojsigt att vara där och buda, man förlorar ju absolut ingenting på det! Nu är jag lite trötter men ser fram emot den här veckan, fullt upp! Imorgon ska jag desutom med Malin till poolen och bada lite, wohoo! Sara ska med till stallet och jag ska rida program, tror jag kan det men ska väl bli lite säkrare så att jag kan rida ordentligt. Fotboll på onsdag men som det ser ut nu blir det nog fys, skönt det också! Hoppning på torsdag. Har inte bestämt 100% vad som händer på fredag, men har lite planer! På lördag är det fotbollsträning igen, wiho! Och måste packa den där himla väskan till Torpis, vad drygt! Vill verkligen åka till Torpis, Norrland!! Kommer sakna de nästa termin när vi bara ska upp en gång, buhu! Ska skaffa privatflyg till U-ånger! Att inte få gratis resor till Norrland lite då och då men nu är ju jag så rolig att jag inte tar dem där gratis resorna, utan jag betalar pengar för dem! För att få leka med Cissi, träffa Carola och spela fotboll!

The tuggumigäng!

Kommentarer
Postat av: jelenas

jag vet det är lite läskigt ibland.

2008-11-25 @ 20:03:52
URL: http://.jelenas.blogg.se/
Postat av: Anna

The Tuggumigäng forever!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0