Hallå hallå! Hallå!

Det var ett tag sedan. Igår så var jag i skolan och åkte sedan tillsammans med SARA tíll SKogås där jag gick hem till mormor och firade hennes födelsedag! Sedan var det raka vägen till fotbollen. Kom precis när alla sprang iväg så fick springa ikapp några. Kom ikapp Madde och Jelena så sprang vi tre kilometer tillsammans. Så har det ju kommit snö fast vi bor så nära ekvartorn, så vi gick in i idrottshallen och hade fys, fy fan vad skönt men även jobbigt!! Hem och såg insider! Jävla äckelgubbe, hur fan kan man sitta i tv och säga att man inte ångrar att man våldtagit tre tolvårningar! Såna som han ska ha livstid fängelse,när dem säger att även om jag kommer ut ska jag fortsätta köpa sex! Han är utvisad ur Sverige på livstid men vad gör det? Då åker han bara till andra länder och våldtar småbarn! Fy fan!! Varför ska han få sitta i svenska fängelset? Om man får livstid utvisning kan man väl sitta i deras jäkla brutala fängelser! Vi kämpar för att förbättra våra människor men åh nej nu ska jag sluta blir bara jävligt arg!!!

Idag var SMOP 06 på naturhistoriska museét, det var faktiskt mysigt! Fick gå runt där och svara på massa frågor i mörkret men det var en massa äckliga dinosaurier över allt, usch! Och så gick vi på homoutställningen och jag har fått mén för livet! Jag är inte mot homosexualitet men sättet djuren har det på är ju äckligt! Delfinhanarna har sex med varandra via huvudet!!! Alltså den ena stoppar in sin snobb i andningshålet på den andra delfinen!! Och tjejerna stoppar upp fenorna på varandra. Sen gick jag, Sara, Johanna, Loi, Carro och Andi vidare till donken! Gulleandi! Så gick vi på sacomässan och tog massa gratis grejor, bland annat heliumballonger! Tog lite info om olika sjuksköterskautbildningar, polis och brandman! Jag tackar Umeå universitet för tandborsten! Åh, Umeå! Men jag har det för bra i Stockholm för att lämna denna stad för Norrland! Dock älskar jag Norrland så jädra mycket och snart bär det av dit, jippi! Det enda negativa är att bo med klassen i fem dagar, bläääääääääää!!! När vi var klara på saco åkte vi hem till mig, Sara sov en halvtimme och jag tittade på en dokumentär om aidsdrabbade barn, usch, tårarna var nära! Sen drog vi till stallet och det gick väl okej men kunde gått bättre! På vägen hem hade en bil åkt i diket. Nu har jag gett lite bilder till Sara som kanske ska fixa en header to me!! Nu ska jag bada och sedan packa för helgen, drar till pappa imorgon! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0