God morgon alla barn

Sov tio idag och tittade sedan på tv-shop! Och jag ville ha allt som visades där men vet inte hur mycket av allt det där som fungerar, det var för huden, kroppen och hemmet! Men skit i det, ska inte ha ett piss av det. Nu sitter jag här, lite förkyld! Har skickat mamma att köpa halstabletter och nässpray med menthol, det andra funkar ju inte! Ska ner till stallet idag som sagt, sedan måste jag börja plugga på svenskan och naturkunskapen!! Sitter och klurar på mitt projektarbete och jag vet att det kan gå. Det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder. Såg nu att jag inte kan göra det på påsklovet, utan det får helt enkelt bli på sportlovet och är det snö ja då skiter jag i det! Eller så åker jag långfärdsskidor då! Abooo! Vilken idé, jag har typ aldrig åkt det men det kan väl inte vara så svårt?! Nu ska jag slänga mig i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0