God kväll

Ja, då har man varit i stallet sedan tre och byggt hinder och gjort i ordning, nu är det fint för morgon dagen. Ska förmodligen stå på banan, hoppas som utfyllnad, en som bara bygger upp då folk river hindret. Ska klä på mig som fan imorgon, mössa, vantar och halsdukar gånger fyra! Nej, men typ! Så kommer jag säkert få sitta i kafeterian där det är varmt, ne tror det blir på banan. Det sades idag och de vill nog hellre ha hästvana personer på banan än i kafeterian! Plus att jag har lite omvårdnasskill fall dem skulle ramla av, skicka alla till ambulansen för säkerhetens skull! Nej, inte riktigt men sist blev sjukhuset arga när vi inte ringde ambulans, dock var inte jag inblandad i det bestlutet! Jag red för fulla muggar och märkte inte vad som hände på banan. Får se om jag hinner plugga lite för sedan ska jag och Sara färga håret. På måndag blir det råplugg inför nationella! Eller ska väl se vad jag ska säga typ! Sedan tisdag-torsdag blir det naturkunskap...!  I helgen blir det akutsjukvård! Känner att jag får ofra massa lov och helger för skolan! Men sen så tar ju ridningen och fotbollen både tid och energi men jag skulle aldrig i hela mitt liv byta ut det mot fria helger, no! Då pluggar jag hellre på helgerna. Ska upp tidigt i morgon men samtidigt vill jag se Beck - Spår i mörker ikväll! Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0