Friday!

Sara smsade mig sex imorse om att jag skulle gå upp, mamma kom in tjugo över och sa att jag skulle gå upp och tjugo i gick jag upp! Bra jobbat! Så gick bussen tjugo minuter senare, på med kläderna och hittade inga legins och inte rätt halsduk, fan! Fick byta från vit klänning till svart tunika och då blev det svartvit halsduk och andra leggins än dem jag letade efter. Så skulle jag slänga i morgonrocken i badrummet och hittar halsduken och legisen! Skit samma, iväg till bussen! Jag behövde inte ens springa idag! Utan smink och håret i alla sorters benor satte jag mig på tåget och väntade på Sara! Första lektionen var psykologi, vi gick igenom kris och sedan fick vi tillbaks en jävla massa papper som man fick behålla förutom proven jag lämnade tillbaks hela bunten! Orkar inte spara på sånt! Det var två gånger VG två gånger G och en G+. Känns väl helt okej! Kursen tar tydligen slut i vinter, så ska lägga ner mest tid på Svenska, estet och psykologi nu den sista tiden! Och självklart sista veckan i Torpshammar med akutsjukvård! Men vad blir över till nästa termin? Etik, idrott och naturkunskap fortsätter nästa termin! Och projektarbete då! Sedan är det bara religion som tillkommer! Den här terminen läser vi sju ämnen förutom Torpis och nästa blir det fem! Oj, oj, oj, oj vad soft! Och en av dem är idrott, praktiskt mest, projektarbetet är eget! Så det är typ tre plugg! Etik, religon och natur! Wohoo! Ulla-Lena gånger två! Fan vad underbart! Undra hur det schemat blir, snäll kläm in det på två dagar?!?! Men nu känns det lugnare med komplitteringarna. Snart är det Torpshammar, jag och Sara ska ha med oss stavar, haha!! Just ja, jag ska över till Sara snart! Ska cykla, så skönt i regnet! Men orkar inte åka tåg och jag orkar inte planka och hålla på imorgon! Blir bättre med en cykel, det tar typ lika lång tid som att gå till bussen, vänta på bussen, åka buss, byta buss och då vänta på bussen och sedan gå till Sara! Nej cykel blir mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0