Fredag igen!

Shit vad tiden går fort, iiih! Den bara springer iväg och snart är det jul. Wihoo! Skolan idag gick väl fint, trots att min Sara var hemma! Psykologi först och då gick vi igenom olika krisfaser och såg på en film, eller började se på en. På naturkunskapen skrev vi rent allt vi gjorde igår och tog reda på fakta om ett visst djur! Trots min dinosaurieskräck valde jag en dinosaurier men en snäll sådan! Anna Skipper är fan läskigare än alla dinosaurier tillsammans, fy fan vad hon är läskig! Nu väntar jag på att Sara ska ringa mig. Så har suttit inne på röda korsets hemsidan och kollat runt lite om deras högskola, orkade inte läsa så mycket just då men det låter bra! Men ska vänta ett år innan jag börjar plugga, för att få ihop pengar och om några från SMOP 06 börjar i år så slipper man dem, skulle jag få tre år till med vissa skulle jag börja gråta medan jag skulle dö för att få gå tre år till med en del, som det förhoppningsvis blir!! När man sitter och ser på typ SOS Gute vill man verkligen jobba i ambulansen! Och vill man inte de om tre år så är det alltid en erfarenhet, att kunna rädda människor är något ingen mår dåligt av!! Och i kväll är det idol! Hej då Johan Palm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0