För fan för Johan Palm!

Hur i hela friden kunde Anna åka ut? Jag fatta inte vad som hände?!?!? Vad är det här? Anna kan ju inte åka, stackars Alice som måste vara kvar själv med alla styga pojkar! Men snälla låt Kevin vinna, visst brukar det gå bättre för tvåan men jag tror att det spelar ingen roll för Kevin, han är så jävla bra! Och himla Carola får träffa Laila på fredag, lyckos! Jag vill också träffa Laila. Men får se vad det blir på fredag, ska prata lite med Thäss om det! Väntar på att min kära lillasyster ska hoppa ur badet,aboo! Jag måste också bada, tralalala!! Göra läxan kanske? Nej, gör det när jag har lust...!!

Måndag: Skola.
Tisdag: Skola. Rida dressyrprogram
Onsdag: Skola. Fotboll
Torsdag: Skola. Hoppning!
Fredag: ??
Lördag: Fotbollsträning! Packa till Torpis!
Söndag: Fira kusinen och åka till Torpshammar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0