En ny vecka på g!

Ja då var den här veckan över om några timmar då. Är inte riktigt klar med hemtentan men kan inte blir mer klar! Så är klar men inte färdig, eller ja skit samma! Imorgon har vi redovisning om djurförsök, hm inte riktigt förbered men det går nog bra. Bara att jag kan bli så jäkla arg när det gäller sånt här och talar nån jävel emot mig åker de på en propp! Nej då kan jag bli riktigt arg!

Måndag
Skola, bläää! Längtar verkligen inte men skoj att träffa Sara det var ett tag sedan!!

Tisdag
Rida

Onsdag
Nationellt prov i svenska, mindre kul!
Fotboll! Jippi! :D

Torsdag
Hoppning

Fredag
Naturkunskapprov

Lördag
Öppen för förslag

Söndag

Hopptävling!

Kommentarer
Postat av: sara

Yeeey du träffa mig idag:D

2008-11-10 @ 17:13:55
URL: http://saraericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0