Dinosaurier

ja, jag sitter nu och gör ett litet arbete om dinosaurier eller om triceratops! Den där kaxiga i landet för länge sedan, det ska jag snacka om imorgon i fem minuter, Cera hette hon tydligen!! Skit i de där läskiga varelserna nu!

Pappa och Annika skjutsade mig till Skogås där jag tog tåget till VH och gick sedan till Lida där vi hade träning. Hur kul som helst! Vill dit nästa söndag också ju! Träning igen på onsdag, jippi! Vi spelade i alla fall match hela träningen 3-3, sjukt roligt och anstränganden! Åh, vill spela nu! Så jävla roligt, tack Tessi, tack! Åh, tack tusen gånger om! Så jävla roligt, förstår inte hur jag kunde sluta men de här laget är galet roligt också och tränaren Carina är hur bra som helst, bästa tränaren jag haft i hela mitt liv! Åh, vad underbart de är! Längtar till på onsdag! Jag kommer DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ i Torpis, ingen fotboll på hur länge som helst, va fan! Har i alla fall träning lördag innan Torpis och lördag efter Torpis men i Torpis! BUHU!! Jag kommer seriöst döööööööööööööööööööööööööööööö! Åh nej, världens jobbigaste brud loggade in på msn, ska nog logga ut och hoppa i duschen! Måste lära mig dressyrprogram till på tisdag, wooops! Upps, lärde mig något skojsigt nu, vågar dock inte testa! Tröck på Skift fem gånger och då kunde man få upp tröga tangenter, va fan! Ska i alla fall hoppa i duschen nu, Slänga av mig benskydden! Uppps! Gick hem, jobbigt som fan! Gulliga Jelena erbjöd mig att stanna hos henne tills min mor svarade i fonen, tack, men hon var hos Kattfot utan bil! Så gick dit och sedan fick jag gå hem i alla fall. Så var hemma en och en halvtimma efter träningen! God natt!

Kommentarer
Postat av: Thess

det var så lite ;) kommer du ihåg när vi var små och du jiddrade om att fotboll var en tönt sport och att du inte kunde fatta varför jag spelade i Tungelsta. Fattar du nu eller? ;)



Lycka till med dressyren :D

love you! <3

2008-11-24 @ 18:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0