Det är redan den 17

Ja, snart är det december! Då är det jul och den ekonomiska krisen fortsätter. Men skit samma, jag kan leva fattigt! Torpshammar snart, är det någon som har en lya att hyra ut till mig? Vill till Torpis men fan inte bo med klassen, idioter!! Skön!! Sara, Du vet! Har en lektion kvar, naturkunskap, skulle vara skit skoj om Jennie rättat proven, vilket jag tror att hon inte har, då vi gjorde provet i fredags! Men man kan ju hoppas att hon inte har något liv och har rättat alla prov under helgen.. Just ja, fick ännu en läxa till på onsdag och fittskola! Imorgon vill dem att vi ska ha två lektioner på morgonen och en på kvällen, skit på er!!! Hoppas vi ska göra något jävligt roligt på idrotten, annars är det inte värt det! Typ spela fotboll eller innebandy!!! Måste fan börja gå upp sex varje morgon, så att jag hinner sminka mig och hinner äta frukost! Jag vet ju hur det blir, det är skitskönt att sova en halvtimme till men man blir inte mer utvilad! Man vågar knappt se sig i en spegel och sedan råkar man spegla sig i ett fönster och hamnar tillslut i spegeln och gråter, nej inte så hemskt!! Nu ska jag och Johanna gå till poolen! Adjööööööööööööööööööööööööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0